Akár kicsi egy vállalkozás, akár nagy, mindenképpen szükségük van emberi erőforrás gazdálkodásra működésük és mindennapi feladataik ellátásához.
A HR funkciók azonban bővülnek, különösen, ha a vállalkozás külföldi munkavállalókat is foglalkoztat. Ahhoz, hogy a külföldi munkavállalók foglalkoztatáshoz szükséges adminisztrációs feladatokat (munkavállalási engedély, tartózkodási engedély, lakcímkártya, TB, adószám ügyintézése) időben és szakszerűen ellássák, plusz munkaerőre van szükségük. Több szakember alkalmazása, azonban több kiadást is jelentene. Az alapvető célok a korábbi munkaközpontúak helyett munkavállaló-központú funkciók felé tolódnak el.
Márpedig egy vállalkozás zavartalan működéséhez, mindig időben rendelkezésre kell állnia a megfelelő emberi erőforrásnak.
A külföldi munkavállalók foglalkoztatásához szükséges adminisztrációs munkák kiszervezése praktikus megoldás minden vállalkozás számára. A külföldi munkavállalók foglalkoztatásával kapcsolatos egyedi szolgáltatások igénybevételével nagy tehertől mentesülnek a cégek. Az ilyen tevékenyégre szakosodott cégek nagy tapasztalattal rendelkeznek a külföldi munkavállalók foglalkoztatásához szükséges adminisztratív feladatok elvégzésére. Teljes körű szolgáltatást nyújtanak munkavállalási engedély, tartózkodási engedély, lakcímkártya, TB, adószám ügyintézésével.