Napjaink versenyképes üzleti környezete megköveteli, hogy a vállalatok jobb, innovatívabb módszereket találjanak a helyi és nemzetközi munkavállalók vonzására a kulcsfontosságú munkakörök betöltésére.
A vállalat humánpolitikai szakembereinek feladata, hogy versenyképes és jól képzett munkaerőt biztosítsanak. Külföldi munkavállalók foglalkoztatásához szükséges időigényes adminisztrációs feladatok (munkavállalási engedély, tartózkodási engedély, lakcímkártya beszerzése, társadalombiztosítás és adószám) elveszik az időt a HR munkatársaknak az érdemi munkájuktól.
A magyar hatóságoknál a külföldi munkavállalók foglalkoztatásához szükséges, vagy ahhoz kapcsolódó ügyintézés (tartózkodási engedély, lakcímkártya beszerzése, társadalombiztosítás, adószám) lényegesen egyszerűbbé válik a vállalkozások számára, ha nem saját munkatársai végzik el.
Költséghatékony megoldás, ha tapasztalt és megbízható, a külföldi munkavállalók foglalkoztatásának adminisztrációs feladataival erre szakosodott külső céget bízunk meg.