facebook

Egyedülálló szolgáltatás: Expat-Center Kártya

Vannak azok a HR-esek, akik éjt nappallá téve dolgoznak és minden egyes kérdésre megpróbálnak maguk választ találni. És vannak azok, akik a lényegre koncetrálnak, a többit pedig tudják, kire kell bízni.

loyalty-cards.jpg

Az Expat-Center tavaly bevezetett kártyája is ezt a célt szolgálja: legyen kihez fordulni bármilyen vészhelyzetben, legyen szó egy elveszített kulcsról, egy ellopott engedélyről, vagy csak arról, hogy a külföldi kolléga nem tudja összeszerelni a frissen vásárolt bútorokat.

A kártya elsősorban expatoknak szól, akik már átköltöztek Magyarországra, de a nyelvtudás és a kapcsolatrendszer hiányában egy helyi lakos számára talán apróságnak tűnő dolgokat nem tudnak elintézni.

Ilyen esetekben jó, ha van kit felhívniuk. És még jobb, ha ezt a valakit már ismerik is személyesen.

A kártyával 8 vagy 10 órányi „beilleszkedési asszisztenciát” vásárohatnak meg, amit a legkülönfélébb dolgokra használhatnak fel: zárcsere, segítség kérés bármilyen vészhelyzetben, takarító, baby-sitter, vagy bármilyen szakember leszervezése….az igényeknek csak a képzelet szab határt.

Az eddig felhasznált kártyák legtöbbjét vészhelyzetekben használták fel: betörés, rablás során kértek segítséget, illetve az ezzel kapcsolatos egyéb teendőkben: riasztó beszereltetése, zárcsere, rendőrségi feljelentés, egyebek. Legyinthetnek erre most sokan, mondván, hogy nekik pont emiatt van biztosításuk. Igen, az nagyon hasznos dolog, mindenkinek ajánlott, hogy legyen biztosítása is.

De a biztosítás csak arra jó, hogy a kárt megtérítse, arra már nem, hogy adott helyzetben intézkedjenek a külföldi helyett: hogy akár éjfélkor kimenjen a lakatos, vagy hogy a rendőrségi jegyzőkönyvet felvegyék.

Azon túl, hogy ad egy magas fokú biztonság érzetet a kártya, az ára is kedvezőbb, mintha „ad hoc „jelleggel venne igénybe valaki óradíjas szolgáltatást.

Mit mondanak a kártyáról azok, akik már kipróbálták?

„Amikor elhagytam a lakáskulcsomat és nem tudtam elérni a bérbeadót, az Expat-Center azonnal segített. Azt hiszem, egy csomó időt és energiát megspóroltam ezzel a kártyával.”
Martin, Operations Manager

„Először azt gondoltam, minek ez nekem? De amikor rájöttem, hogy nem tudom megértetni magam az áramszolgáltatóval, akkor azt gondoltam, hogy Hál’ Istennek, hogy van ez a kártyám! Az Expat-Center gyorsan és szakszerűen elintézte velük a problémát. ” 
David, Senior Account manager

Kártyát igényelni az info@expatcenter.hu email címen lehet.

Címkék: Expat-Center kártyaexpatok ügyintézéseáttelepülésrelocation,