Másfél éve leszerződtünk egy nagyvállalattal relocation szolgáltatásokra. A lakáskereséssel kapcsolatban úgy állapodtunk meg, hogy 1 év alatt mérjük a hatékonyságot és amennyiben tényleg megtakarítunk a cégnek, akkor folytatjuk csak a szolgáltatást a jövőben. Ehhez kaptunk még egy kimutatást arról, hogy abban az évben mennyi költséget jelentett egy-egy lakás bérlése.
Az egy év során bevezettünk a lakáskeresésre egy jól működő és hatékony folyamatot, ami lehetővé tette, hogy az új kollégák ne töltsenek el felesleges napokat a munkájuktól távol a keresésre hivatkozva. Csak személyre és igényekre szabott ajánlatokat kapott mindenki, így idővel kialakult, hogy maximum 10 lakásból mindenki megtalálta a számára ideálisat.
Ezzel már időt nyert a cég, hiszen az értékes munkaidő nem keresésre ment el ráadásul nem kellett a korábban sokszor elhúzódó időszakra szállodát fizetni.
Az ártárgyalás során rendkívül jól alkudtunk, nem csak a szokásos pár száz eurot- ez persze a piacnak is köszönhető-, ugyanakkor idő hiányában a cég saját emberének erre korábban nem volt alkalma és mivel ingatlanpiaci tapasztalata sem volt, így az árakból csak minimálisan tudtak alkudni.
Egy év alatt összesen annyit takarítottunk meg a cégnek az említett folyamat bevezetésével és a tapasztalt kollegáink ártárgyalásával, mint az előző év összes bruttó bérleti díjának a másfélszerese!
A megbízónk természetesen nagyon boldog volt és összevetve a szolgáltatási díjunkat a megtakarított összeggel, 100%-ig elégedetten hosszabbított velünk szerződést.
Hogy mi tetszett neki a szolgáltatásban? Idézem őt:„Az első évben bebizonyítottátok, hogy megbízhatóan és színvonalasan dolgoztok és ezt azóta is hozzátok. Tetszett, hogy stratégiailag is képviselitek a vállalatunkat, ugyanolyan lojálisan, mint amit a saját alkalmazottaitól vár el egy szervezet. A szakmai és emberi vonatkozású elégedettségemen túl, a számok bizonyították legjobban, hogy miért éri meg veletek dolgozni. Mindenkinek ajánlani tudom!”
Sz. András
Címkék: garancia, relocation, lakáskeresés,